Producenci
Promocje
ESPRIT ES108312003
ESPRIT ES108312003
360,00 zł 320,00 zł
szt.
INGERSOLL  IN1916GWH
INGERSOLL IN1916GWH
1 910,00 zł 1 623,00 zł
szt.
Guess GU7628 01B
Guess GU7628 01B
395,00 zł 345,00 zł
szt.
ESPRIT ES109441002
ESPRIT ES109441002
580,00 zł 520,00 zł
szt.
Winx WV067-330
Winx WV067-330
330,00 zł 250,00 zł
szt.
OPRAWA DAMSKA OWP 2143 500
OPRAWA DAMSKA OWP 2143 500
550,00 zł 350,00 zł
szt.
ESPRIT ES108362001
ESPRIT ES108362001
460,00 zł 405,00 zł
szt.
ZEGAREK OBAKU V145UCBSC
ZEGAREK OBAKU V145UCBSC
760,00 zł 500,00 zł
szt.
INGERSOLL  IN1917SBK
INGERSOLL IN1917SBK
1 689,00 zł 1 435,00 zł
szt.
OPRAWA DAMSKA FURLA VU4973
OPRAWA DAMSKA FURLA VU4973
450,00 zł 290,00 zł
szt.
HUMPHREY'S  583097 50
HUMPHREY'S 583097 50
330,00 zł 199,00 zł
szt.
OPRAWA DAMSKA FURLA VU4977
OPRAWA DAMSKA FURLA VU4977
450,00 zł 290,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: akkotzbach@wp.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Marii Curie Skłodowskiej 27, 85-001 Bydgoszcz , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: akkotzbach@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Marii Curie Skłodowskiej 27, 85-001 Bydgoszcz .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Marii Curie Skłodowskiej 27, 85-001 Bydgoszcz

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl